MediaBiznes

Technologia
MediaNET Voice

Z dbałością o świadczenie wszechstronnych usług najwyższej jakości, MediaNET przygotowało dla swoich klientów ofertę, łączącą sieć telefoniczną z internetową. Technologia MediaNET Voice to rozwiązanie bazujące na VoIP (Voice over IP). Znając rozbieżne potrzeby klientów biznesowych i indywidualnych, w przypadku dużych firm sygnał został wielokrotnie zwiększony, zapewniając optymalną funkcjonalność i szybszą transmisję w podwyższonym ruchu sieciowym.

Co zyskujesz korzystając z 
MediaNET Voice?

1. Wszechstronność i efektywność sieci

Technologia bazująca na rozwiązaniu VoIP charakteryzuje się przede wszystkim ogromną funkcjonalnością i szeroką paletą możliwości. Korzystając z MediaNET Voice nie musisz rezygnować z tradycyjnych aparatów telefonicznych na rzecz nowoczesnych telefonów IP. Dokonujemy adaptacji telefonów poprzez podłączenie ich do terminali VoIP.

2. Bezkonkurencyjną jakość

MediaNET to inaczej najwyższa jakość i doświadczenie. Nasze wieloletnie funkcjonowanie na rynku usług telekomunikacyjnych nauczyło nas lepiej odczytywać i rozumieć potrzeby klientów biznesowych i indywidualnych. Wiemy, że ciągły rozwój technologiczny jest niezbędny do świadczenia niezawodnych i profesjonalnych usług, dlatego rozbudowując MediaNET Voice, doszukujemy się nowinek ze świata biznesowego i technicznego.

Wymagane parametry transmisji danych osiągamy dzięki protokołowi IP i mechanizmom QoS (Quality of Service). Obie technologie odpowiadają za wysoką jakość i prędkość naszej sieci.

Obecnie zamierzamy uruchomić usługę poczty głosowej i opcję rozmów telekonferencyjnych.

3. Atrakcyjną cenę

Oprócz najwyższej jakości nowoczesnej technologii i efektywnego systemu, wielokrotnie zwiększającego prędkość i bezpieczeństwo komunikacji w Twojej firmie, wybranie technologii VoIP łączy się ze zminimalizowaniem kosztów połączeń.

Rozwiązanie wykorzystuje istniejącą już infrastrukturę telekomunikacyjną, scalając ją z nową technologią i chroniąc wcześniej dokonane inwestycje. Oszczędności wynikające z transmisji danych głosowych siecią IP są zauważalne już w pierwszych miesiącach stosowania.

Usługi MediaNET Voice

Platforma sprzętowa
  1. podwójne, niezależne wpięcie do sieci szkieletowej MediaNET,
  2. wpięcie do naszej centrali miejskiej PSTN, posiadającej odcinki styku z innymi dostawcami telekomunikacyjnymi,
  3. uruchomienie własnego systemu zarządzania siecią, który pozwala na ciągły monitoring każdego odcinka łącza przez cały rok,
  4. instalacja niezawodnych serwerów, których wysoka jakość kontrolowana jest przy pomocy:
  • ­ wielu klastrów, ­
  • podwójnych routerów i przełączników zabezpieczających,
  • dwóch niezależnych źródeł zasilania.
Eksploatacja MediaNET Voice
  • przydział numerów strefowych zgodnych z numeracją PNK (Polskiej Numeracji Krajowej),
  • obsługa połączeń – wychodzących i przychodzących – sieci PSTN (w tym GSM),
  • konfiguracja spersonalizowanych kont telefonicznych,
  • bezpłatne połączenia wychodzące i przychodzące między użytkownikami MediaNET Voice,
  • obsługa połączeń faksowych,
  • obsługa kodeków:
    G.711, ­ G.723, ­ G.729, ­ protokołu SIP,
  • obsługa technologii CLIP/CLIR, odpowiedzialnej za prezentację numeru,
  • blokada połączeń wychodzących na określoną numerację,
  • dostęp do rachunku telefonicznego w formie papierowej lub elektronicznej.
Najnowsze technologie, takie jak MediaNET Voice, są nie tylko gwarancją bardziej efektownego prowadzenia biznesu, ale także oszczędnością czasu i pieniędzy. By zamówić usługę, skontaktuj się z naszym przedstawicielem.