MediaBiznes
Technologia
MediaNET Voice
Z dbałością o świadczenie wszechstronnych usług najwyższej jakości, MediaNET przygotowało dla swoich klientów ofertę, łączącą sieć telefoniczną z internetową. Technologia MediaNET Voice to rozwiązanie bazujące na VoIP (Voice over IP). Znając rozbieżne potrzeby klientów biznesowych i indywidualnych, w przypadku dużych firm sygnał został wielokrotnie zwiększony, zapewniając optymalną funkcjonalność i szybszą transmisję w podwyższonym ruchu sieciowym.
Co zyskujesz korzystając z
MediaNET Voice?
1. Wszechstronność i efektywność sieci
Technologia bazująca na rozwiązaniu VoIP charakteryzuje się przede wszystkim ogromną funkcjonalnością i szeroką paletą możliwości. Korzystając z MediaNET Voice nie musisz rezygnować z tradycyjnych aparatów telefonicznych na rzecz nowoczesnych telefonów IP. Dokonujemy adaptacji telefonów poprzez podłączenie ich do terminali VoIP.
2. Bezkonkurencyjną jakość
MediaNET to inaczej najwyższa jakość i doświadczenie. Nasze wieloletnie funkcjonowanie na rynku usług telekomunikacyjnych nauczyło nas lepiej odczytywać i rozumieć potrzeby klientów biznesowych i indywidualnych. Wiemy, że ciągły rozwój technologiczny jest niezbędny do świadczenia niezawodnych i profesjonalnych usług, dlatego rozbudowując MediaNET Voice, doszukujemy się nowinek ze świata biznesowego i technicznego.
Wymagane parametry transmisji danych osiągamy dzięki protokołowi IP i mechanizmom QoS (Quality of Service). Obie technologie odpowiadają za wysoką jakość i prędkość naszej sieci.
Obecnie zamierzamy uruchomić usługę poczty głosowej i opcję rozmów telekonferencyjnych.
3. Atrakcyjną cenę
Oprócz najwyższej jakości nowoczesnej technologii i efektywnego systemu, wielokrotnie zwiększającego prędkość i bezpieczeństwo komunikacji w Twojej firmie, wybranie technologii VoIP łączy się ze zminimalizowaniem kosztów połączeń.
Rozwiązanie wykorzystuje istniejącą już infrastrukturę telekomunikacyjną, scalając ją z nową technologią i chroniąc wcześniej dokonane inwestycje. Oszczędności wynikające z transmisji danych głosowych siecią IP są zauważalne już w pierwszych miesiącach stosowania.
Usługi MediaNET Voice
Platforma sprzętowa
- podwójne, niezależne wpięcie do sieci szkieletowej MediaNET,
- wpięcie do naszej centrali miejskiej PSTN, posiadającej odcinki styku z innymi dostawcami telekomunikacyjnymi,
- uruchomienie własnego systemu zarządzania siecią, który pozwala na ciągły monitoring każdego odcinka łącza przez cały rok,
- instalacja niezawodnych serwerów, których wysoka jakość kontrolowana jest przy pomocy:
- wielu klastrów,
- podwójnych routerów i przełączników zabezpieczających,
- dwóch niezależnych źródeł zasilania.
Eksploatacja MediaNET Voice
- przydział numerów strefowych zgodnych z numeracją PNK (Polskiej Numeracji Krajowej),
- obsługa połączeń – wychodzących i przychodzących – sieci PSTN (w tym GSM),
- konfiguracja spersonalizowanych kont telefonicznych,
- bezpłatne połączenia wychodzące i przychodzące między użytkownikami MediaNET Voice,
- obsługa połączeń faksowych,
- obsługa kodeków:
G.711, G.723, G.729, protokołu SIP, - obsługa technologii CLIP/CLIR, odpowiedzialnej za prezentację numeru,
- blokada połączeń wychodzących na określoną numerację,
- dostęp do rachunku telefonicznego w formie papierowej lub elektronicznej.